4.3.2014

Loma ja taukoa?


Pitempi aika taas vierähtäny, ku oon viimeksi kirjottanu. Meillä on nyt hiihtoloma. Eilen käytiin pilkillä, tuli kyllä kalaa mutta ite en saanu yhtään :-D  Tänään meillä ois minun pikkusiskon kans aikomus mennä ratsastamaan ja ehkä sen jälkeen jonnekkin shoppailemaan. Muuten vaan sitten rentoudutaan ja niin ees päin.
Loppuviikosta ajateltiin käydä markkinoilla, siitä ehkä lisää myöhemmin! :-) 
Ajattelin tehdä tästä blogista enemmänkin valokuvauspainotteisen, alunperinhän minä sitä varten tämän blogin tein. Ei enää niin paljon kuulumis-tms. postauksia vaan varmaankin valokuvausta. Yhteistyöpostauksia saattaa tulla, mutta ei anneta niiden häiritä. Vai pitäiskö minun tehdä valokuvaukselle oma blogi? Laittakaa kommenttia!

Tämä blogi saattaa olla aika ajoin tauoilla, koska mulla ei oo juurikaan otettuja kuvia ja yhtään mitään mistä kirjottaa. Lisäksi yhteishaku ja loput isommat koulutyöt painaa päälle, joten en ehdi nyt juurikaan kirjottamaan mitään saatika miettimään mitä kirjoitan.
Alla vielä pari Picasa 3:ella muokkaamaani kuvaa, huomaa että ne on ylimuokattuja mutta tykkään ite kuvien väreistä tosi paljon! :-) Ylempi on otettu hiihtoloman aikaan ja alempi joskus aikaisemmin. (Koira ei oo meijän)







2 kommenttia:

  1. minusta tällasten alle 100lukijaa omaavien blogien ei oo järkeä ottaa yhteistyökumppaneita.... eihän ne hyödy siitä mitää xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no sehän on yrityksestä kiinni, yhteistyökumppanini sain jo edellisessä blogissa jossa oli yli 50 lukijaa, mutta jou'duin muuttamaan ulkoasuongelmien vuoksi :-)

      Poista