11.3.2014

Kuvausideoita?

Tässä minä nyt olen. Olin tänään kaupungilla ja nyt teen minun pitäisi tehdä uskonnon portfoliota, mutta annetaan sen oottaa. Nimittäin nyt kun aion tehä tästä blogista enemmän valokuvauspainotteisemman, saatte antaa mulle mitä vain kuvausideoita niin toteutan ne! Pääsen näin varmaankin paremmin vauhtiin, joten eikun ideoita tulemaan! Jos ette millään keksi, muutamia vinkkejä: mm. hammasharja, lempikorut, lempiruoka, lemmikkieläin, lempiasu, puhelin, kengät, luontokuva...vain mielikuvitus on rajana.


4 kommenttia:

  1. Päivän sukat
    Päivän aamupala (tai/ja iltapala)
    Lemppari meikkituote (tällä hetkellä)
    Lemppari hiustenhoitotuote (-||-)
    Lemppari asuste (-||-)
    Tyyny (:-D)
    Päivän naama
    Lemppari yksityiskohta omasta huoneesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideosta! Meikkiä en käytä niin se jääköön :)

      Poista
  2. Miksii koko ajan vaihdat nimeee

    VastaaPoista