14.3.2014

again is Friday, tomorrow is Saturday

Perjantai! Tiina tuli meille mobedillansa ja suunnattiin ottamaan kuvia lätäkölle. Samalla uunissa paistui kauraomenatoskajutska. Nam! Ostin eilen Cubuksesta uuet housut vanhojen rikki mennettein tilalle ja Tiinapa näppäränä tyttönä otti kauniit kuvat. (ei minun osalta) Taijampa ottaa sen minun vakiovalokuvaajaksi!
Hintaa housuilla oli 32,95€ mikä minusta on aika iso summa parista kankaanpalasta.
Ootteko muuten tienny rajalla asuvat että Glitter tulee Tornio-Haaparannan kauppakeskukseen? En malta oottaa!

Mulla on myös suunnitelmissa uusi puhelin kun vanha pimahtelee vähän väliä. En tiiä yhtään minkälaisen haluaisin, en saa mitään kallista, joten ajattelin Lumia 520 tai Samsung Galaxy Corea. Tosin mulla ei oo koskaan ollu lumiaa, joten sitä ois kiva kokeilla. Mutta haaveilen Iphonesta, 4 tai 4S riittäis mulle hyvin.
Laittakaapa vinkkejä ei niin kalliista mutta hyvistä puhelimista! :) 
Tässäpä nämä tuotokset ja näkemiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti