16.2.2014

Where I am?

Joo. Ei ole tullut kirjoitettua taaskaan pitkään aikaan, koska olen taistellut instagram-postauksen kanssa ja mulla on mennyt niin monta kertaa sen kanssa hermot, kun ne kuvat ei suostu tottelemaan minua. Kyllä te sen jossain vaiheessa saatte. Ehkä.
Mutta on mulla teille hyviäkin uutisia!  Laitoin juuri äsken youtubeen latamaan uuden videon, ja se tulee blogiin heti kun olen saanut sen editoitua. Kyseessä on siis kuukauden suosikit, ja kyllä, se tulee todellakin myöhässä mutta en ole vain ehtinyt viitsinyt laittaa sitä aikaisemmin lataamaan. Mutta nyt te tosiaan saatte videota!

 Muistatteko, kun tässä (klick,klick!) postauksessa pähkäilin sitä minkälaisen repun tilaisin? Oon tehny päätökseni ajat sitten, mutta en ole reppua muistanut täällä esitellä. Päädyinkin siihen, mistä monet muutkin pitivät eniten. Älkää nyt käsittäkö väärin, en siksi että kun muut pitivät siitä vaan siksi kun itsekkin pidin. Ja pidän vieläkin. En kadu yhtään, että päädyin juuri tähän yksilöön!

 Hintaa repulla oli siis n. 30 euroa, ja se saapui Englannista. Toimitusaikaa en tarkalleen edes muista, mutta muutama päivä siinnä meni ja oon tosi tyytyväinen!  Miinusta repussa on sen jäykkyys, ja varsinkin olkahihnat (?) oli tosi kovat alussa. Mutta kyllä ne käytössä pehmenee. Lisäksi olkahihnojen säätämisessä on parantamisen varaa, sillä ne hihnat on tosi lyhyet. Muuten reppu on kaikinpuolin kiva ja tilava. Pikkutaskun lisäksi isommassa taskussa on yksi pieni-ja yksi kansiotasku sisällä. Reppuun pääset tästä.

Yritän tehä postauksia vähän useammin, ideoita pitäisi alkaa ottaa ylös kun niitä ei jälkeenpäin muista..
Hyvää sunnuntaita kaikille!




2 kommenttia:

  1. Sut on haastettu!:) täältä löydät haasteen :D : http://inkaxoxo.blogspot.fi/2014/02/178-haaste.html
    ps. kiva postaus :)

    VastaaPoista