14.1.2014

TAUON PAIKKA

Olen jo pidemmän aikaa ajatellut jäädä vaihteeksi tauolle. Postaustauosta olette saattaneet huomata, että mulla ei nykyään oo kauheasti aikaa kirjotella postauksia JA keksiä mitä kirjoittaisin. Ja totuushan on, että räplään koko päivän puhelimellani, eikä minulla ole muuta elämää. No ei, nyt kun koulut on alkanut niin haluan olla nyt enemmän kavereiden kanssa ja sen semmosta. Mulla on suunnilleen tuhat postausideaa-ja luonnosta, mutta en ole ehtinyt tehdä niitä. Sitä paitsi postausten kirjottaminen on muutenkin tuntunu kauhealta pakkopullalta, sormet ei vain liiku näppäimistöllä ja kuvamateriaali on olematonta etenkin valon puutteen vuoksi. Onneksi kevät tekee tuloaan, kohmeiset sormeni sulavat, valo lisääntyy ja minä ehkä vähän piristyn. Ja sitten postauksia alkaa tulemaankin. 
En yhtään tiiä, kuinka kauan tauko tulee kestämään. Ehkä päiviä, viikkoja, kuukausia... Ilmoitan kyllä etukäteen paluustani luultavasti blogin facebook-sivulla tai jossain muualla. Toivottavasti ketään ei tauko haittaa, tai voittehante olla iloisiakin siitä. Mutta ihan miten vain :-)

Käyn luultavasti joskus vilkaisemassa lukulistaani, mutta jos kommentteja on tullut julkaisen ne. Uudet lukijat ovat aina enemmän kuin tervetulleita! :-)

 (kuva tumbrl)
Kiitos kuitenkin teille, entisessä blogissa te 51 lukijaa ja tässä uudessa 10, sekä yhteensä 10 000 katselukertaa, joka on tosi paljon mulle!

:llä Sisko


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti