9.1.2014

OSTOKSET

En oo pitkään aikaan tehny ostospostauksia -ja, no, en sitten varmaan ostanutkaan mitään. Tämä oli tarkotus tehä aikasemmin, mutta sairastuin ja en jaksanut nousta sängynpohjalta ollenkaan. Sain ainakin kuvattua ostokset päiväsaikaan, niin niistä ei tullu niin keltaisia, kuin yleensä. Me oltiin siis Oulussa minun siskon tykönä viime viikolla, jolloin yksi näistä tuotteista tarttu mukaan. Loput on ostettu alennusmyynneistä, jotka ei kuitenkaan ollu alennuksessa, ehheh.

24,95€ | H&M 
Olen niin kauan kuin vaan muistan, haaveilllu tästä paidasta ja nyt se on minun! Selvästi luottopaita!

 29,95€ | H&M
Juoksulegginsit, näitäkin oon haaveillu pitkään. Äiti ehdotti että hankkis ja käyttäis liikuntatunnilla. Näistä myös motivaatiota lenkkeilyyn!


Paita 19,95€ | Cubus & Sukat 7.95€ | H&M

Yks päivä ollessani Cubuksella huomasin kaupan perukoilla tuon paidan, tosin vähän eri värisenä. Ajattelin sillon, että pakko saada, just sopivan yksikertanen ja mukava. Ja se näytti kivalta myös päällä! Ei ollut rahaa, joten paita jäi kauppaan ja vähän myöhemmin juuri nuita paitoja alko olemaan tosi monella meiän koulussa. Olinpa sitten sillai että ei, en varmasti osta enää! Sain kuitenkin Cubuksen lahjakortin joululahjaksi ja käytin sen Oulussa unelmieni paitaan! Ja nyt se vartoo kaapissa, että pääsen joudun kouluun ja voin käyttää sitä.

Mulla on nyt mielessä ollu parit postaukset, jotka voisin toteuttaa. Toivottavasti saan ne tehtyä ja toivottavasti tykkäsitte tästä!

:llä Sisko

11 kommenttia:

  1. millaset nuo juoksulegginssit on päällä? oon miettiny trikoita, en vaan oo vielä saanu aikaseks mennä sovittamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihan huippujoustavat! Aattelin eka itekki että ei varmaa oo kyllä joustavat ku oli niin jäykän tuntunen se kangas. Mutta ku taivutteli jalkoja ne jalassa niin oli tosi hyvät. Suosittelen! :) Tosin H&M vaatteet ei kestävyyeltään oo parhainmasta päästä :/

      Poista
    2. pitää käydä kokeilemassa seuraavan kerran ku lähen liikenteesee eli ehkä jo huomenna haha :-D no en mä mitään huippu laadukkaita etsikään ku budjetti on aika minimi tällä hetkellä :-)

      Poista
  2. Oo! kivoja ostoksia. Tulee vaan huono omatunto, kun itselläni jäänyt urheilut väliin ja oot ostanut ihanat urheiluleggingsit :D heh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No minäkään en pahemmin urheilua harrasta, tuli vaan ostettua enimmäkseen koululiikuntaa varten:D Oon kaavaillu, että aloittaisin juoksemisen, koska se on koukuttavaa ja mie vaan niin haluaisin olla hyvä siinnä, mutta oon surkea juoksemaan:D Enköhän kehity, jos jaksan alottaa. Sitäpaitsi liikunta piristää, kannattaa kokeilla ja ostaa motivaatioksi välineitä sitä varten! :)

      Poista
    2. oon varmaan joku poikkeus, mulla on oikein esillä mun lähes upouudest juoksukengät, ihanan väriset ja kaikki mut ei vaan tuu käytyä ikinä juoksemassa :-( ehkä vaikuttaa myös et uus kaupunki asua enkä oikeen tunne vielä mitään kivaa paikkaa juosta. kyllä sitä aina jonku tekosyyn keksii :-D

      Poista
    3. Ite olin ihan fiiliksissä että nyt alkaa sitte kunnon juoksulenkit, ku ostin nuo. Mutta miten kävi? En oo käyny vielä kertaakaan vaikka ajattelin :D Talvella tietenki ei oo parhaat maholliset :/ Onneks käyn yhellä koululla pelaamassa parin kaverin ja siskojen kans, niin tulee käytettyä :)
      Niin, kannattaa käydä tutustumassa jos löytäis jonku ;) Tsemppiä sulle!

      Poista
  3. ihania vaatteita! Ja juoksulegginsit on kivat päällä :) tykkään tosi paljon! Treenikamppeet antaa kyl parhaiten motivaatioo!
    http://training-diaries.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekki tykkään! :) Niinpä!

      Tsekkasin sinun blogin! Ihana :)

      Poista
  4. todella hyvä blogi ja ihania postauksia :> jatka samaan malliin! :)

    ♥ goldmine-elly.blogspot.com ♥

    VastaaPoista