27.12.2013

♥ Joulukalenteri - luukku 24 / Joululahjat

Tämäkin luukku tulee tosipaljon myöhässä, mutta parempi myöhässä kuin ei milloinkaan, vai mitä? Eli esittelen tässä luukussa minun joululahjat, ja itse jouluaattopäivästä tulee varmaan erillinen postaus.Näitten kuvien värit valehtelee vähän, koska jouduin muokkaamaan niitä huonolaatuisuuden vuoksi, mutta älkää antako sen häiritä. <: Sisällä kuvaaminen, tiedättehän...
Tänä vuonna sovittiin kavereiden kanssa ettei ostella kaikille lahjoja, joten sovin Tiinan ja Erikan kanssa että ostan heille ja he mulle. Tiina oli ostanu mulle laivalta suklaata, tykkäsin tosi paljon ja varsinki tuo itse paketti on tosi kiva 'matkamuisto'. Erika oli mulle hommannu Retroluurin, ja paljastikin sen mulle yhessä vaiheessa. Alunperin sen piti olla pinkki mutta niitä ei sitten ollutkaan, joten vihreä kyllä kelpaa! Kiitos teille lahjoista!

Minun isosiskolta sain yhteiseksi minun pikkusiskojen kanssa Thermosilin vartalovoiteen ja suihkugeelin. Pullot jo yksistään on aivan ihania ja nämä tulee varmasti käyttöön! Pikkusiskoltani sain H&M lahjakortin ja toiselta isosiskoltani aivan sairaan ihanan pikku pussukan joka tulee käyttöön viimeistään kun koulut alkaa taas! Kiitos tosi paljon näistä teille! :> Pitänee vielä sanoa, että luulin ensin että pussukka oli kaupasta ostettu, niin hyvin se oli ommeltu!  
Alfapet Twist- pelin sain myös minun pikkusiskojen kanssa yhteiseksi, vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta mutta ei olla vielä kokeiltu sitä. Pitäisi varmaan ennen loman loppumista. Hoitopaikasta sain silikooniset(?) kakku-ja muffinsivuuat. Näitäkin pitää kokeilla!
Jet Set kello on saatu blogiyhteistyön kautta, mutta laskin senkin joululahjaksi heiltä minulle. Lasienkeli oli toivomuslistallani, sekä Boum- hajuvesi ja Cubuksen lahjakortti. Kaikki olivat ihania, ja tervetulleita! Tuoksukynttilät äiti osti mulle aikasemmin, mutta lasken nekin yhdeksi joululahjaksi. ;)
Viimeisenä muttei vähäisimpänä sain kameranjalustan! Mulla on myös toinen, mutta se on lainassa ja pitää palauttaa joten oma ei ole pahitteeksi. ;)  Hinta ei tosiaankaan päätä huimaa, ja olin tosi iloinen kun löysin tämän yhdestä paketista. Mukana tuli myös säilytyspussi. Kuten moni tietää, toivoin ensin objektiivia mutta ne numerot hintalapussa ei ollu ehkä meille niitä sopivimpiä. Kuka tietää- ehkä ensi jouluna?

Kiitos kaikille tosi paljon vielä ihanista lahjoista  Hyvää uuttavuotta kaikille!
Mitä te saitte lahjaksi?

7 kommenttia:

  1. Ootko muuten huomannu et tällä blogaajalla ruusujentarinaa.blogspot.com on aika samallaine blogi ku sulla
    samallaisia postauksia ja fontit bannerissa.

    VastaaPoista
  2. Oo ihania lahjoja!

    ♥~ whenyourheartbeats.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Hyvää joulua! Kiva blogi sinulla, minun omani on vähän eri tyylinen. Tässä linkki jos haluat käydä katsomassa http://ecuadorjoannansilmin.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi + mahtavia lahjoja! ♥︎
    http://digifruit.wordpress.com/

    VastaaPoista
  5. Olen haastanut sinut blogissani!(: http://ilonablogissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista