31.12.2013

2013!

Ajatella, nyt eletään tämän vuoden viimeistä päivää. Vastahan oli viime joulu, uusivuosi, kevät, kesä..aika menee ihan hirveän nopeaa vaikka joskus tuntuu että se jokin ei tule koskaan. Tämä on minun ensimmäinen postaus vuodenvaihteesta, ja aijonkin tehä tästä vähän erilaisen, koska minun blogia ei ollut vielä olemassakaan tammi-helmi-ja maaliskuussa. Kenties samantyyppinen kollaasi tulee blogin 1-vuotis synttäreillä!

Minä. Mie itessään ei oo kauheasti muuttunut ulkonäöltä, mitä nyt hiukset kasvanu ja lasit vaihtunu. Sisimmältään oon ainakin muuttunut. En osaa oikein tarkkaan sanoa miten- mutta ainakin koettemuksien kautta- ajattelen ehkä hiukan eri tavalla kuin aikasemmin. Ehkä enemmän ajattelen muita ihmisiä, ja muutenkin olen kai empaattisempi kuin ennen.


Reissut. Parhainpina muistoina on varmaan Ranuan opistoseurat ja Pudasjärven suvikset. Mulla on ihan kauheasti kuvia niistä. Osittain parhainpana muistona on myös ripari, jonka kävin heti kesän alussa. Sain sieltä ihania kavereita Käytiin me sitten muuallakin, ainakin Oulussa ja Kärsämäellä, jossa asuu kerrassaan ihania ihmisiä ♥ 


Ystävät. Oon saanu uusia ystäviä ja menettäny niitä. Viljaan tutustuin kesällä ja hän on mulle tosi tärkeä Jotkut teistä on tullu mulle läheisemmäksi, joihinki on täytyny ottaa vähän välimatkaa.. Mutta ihania muistoja teiän kans riittää varmasti loputtomiin


Lemmikit. Wellu ja Rumpali kanit on ollu mulla jo 9-vuotiaasta asti ja on vieläkin täällä Syksyllä meille tuli kissa ja myöhemmin se lähti vihreämmille metsästysmaille, yhdessä meijän rakkaan 15-vuotiaan koiran kanssa...Teitä on ikävä  Jos me joskus vielä tavataan...

 Kokonaisuudessaan vuosi 2013 ei oo ollu mulle niitä parhainpia, mutta jos ensi vuosi olis vähän positiivisempi :) Kyllä niitä hyviäkin muistoja silti löytyy! Ja niitä on paljon.
Toivottavasti tykkäsitte tästä, hieman nopeasti hutaistusta postauksesta! En oikein kerenny suunnitella tätä.

ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2014 JA KIITOS KAIKILLE, LUKIJOILLE JA MINUN KAVEREILLE KAIKESTA! ♥♥

4 kommenttia:

  1. Eräässä toisessa blogissa: "Osa blogin postauksista on kirjoitettu yhteistyökumppaneiden kanssa. Valitsen itse yhteistyökumppanini, enkä mainosta mitään mihin en itse usko."

    Sinun blogissa: "Jotkut postaukset ovat toteutettu yhteistyössä mainostamieni yritysten kanssa. Valitsen itse yhteistyökumppanini, enkä mainosta mitään mihin en itse usko."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi, mutta se on totta. Sattui vain olemaan sama teksti :)

      Poista
  2. Tää oli kiva postaus! Ja hyvää uuttavuotta vielä sullekki näin jälkikäteen ;DD Voisiks muutes tehä jonku videon joskus, ois kiva nähä? :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos ja samoin sullekkin! :) Kyllä mie voisin tehä, mutta en yhtään osaa puhua kameralle enkä hymyillä niin murjottaisin vaan siinnä :( Ja sokeltaisin jotaki:D

    VastaaPoista